Μελομακάρονα

Το αγαπημένο γλυκό όλων μας αυτή την περίοδο. Πείτε μου ποιος δεν λαχταράει να φάει μελομακάρονα? Οι  περισσότεροι όμως τα θεωρούμε αρκετά δύσκολα στην παρασκευή  και αναρωτιόμαστε και αν δεν μου πετύχουν, και αν μου βγουν στεγνά  και αν πάνε τζάμπα όλα τα υλικά μου?  Οπότε πηγαίνουμε σε ένα ζαχαροπλαστείο και τα αγοράζουμε και τελείωσε η φασαρία. Και εγώ το ίδιο έκανα ώς τώρα γιατί έκανα κάποιες προσπάθειες οι οποίες τελικά δεν απέδιδαν οπότε απογοητευόμουν.  Η συνταγή που σας δίνω παρακάτω είναι απο τον Άκη Πετρετζίκη και είναι η πιο αποτελεσματική. Τα μελομακάρονα έγιναν τέλεια τα καλύτερα σπιτικά μελομακάρονα που έχω δοκιμάσει ποτέ. Εμείς ξετρελάθηκαμε... Δοκιμάστε τα και σείς στο σπίτι σας και θα με θυμηθείτε θα μοσχομυρίσει το σπίτι κανέλα και πορτοκάλι. 
καλή επιτυχία !!!






Υλικά: 
για το σιρόπι: 
  • 500 ml. νερό
  • 800 γρ. ζάχαρη
  • 150 γρ. μέλι 
  • 3 στικ κανέλας
  • 3 ολόκληρα γαρύφαλλα
  • 1 πορτοκάλι κομμένο στη μέση

μείγμα 1: 
  • 400 ml. χυμό πορτοκαλιού
  • 400 ml. σπορέλαιο
  • 180 ml. ελαιόλαδο
  • 50 γρ. ζάχαρη άχνη
  • 1/2 κ.γ γαρύφαλλο
  • 2-3 κ.γ κανέλα
  • 1/4 κ.γ μοσχοκάρυδο
  • 1 κ.γ σόδα
  • 2 πορτοκάλια ξύσμα.

μείγμα 2:

  • 1 κ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 200 γρ. σιμιγδάλι ψιλό
- καρύδι ψιλοκομμένο για πασπάλισμα


Εκτέλεση:

Για το σιρόπι: 
  • Να κάνετε το σιρόπι 3-4 ώρες πρίν αρχίσετε να φτιάχνετε τα μελομακάρονα για να είναι κρύο όταν θα τα βγάλουμε απο το φούρνο.
  • Βάζουμε όλα μας τα υλικά για το σιρόπι να βράσουν, εκτός απο το μέλι.
  • Μόλις πάρει μια βράση το κατεβάζουμε απο τη φωτιά και προσθέτουμε το μέλι. Ανακατεύουμε και αφήνουμε να κρυώσει.

Για τα μελομακάρονα:
  • Βάζουμε σε ένα μπολ όλα τα υλικά απο το μείγμα 1 και τα ανακατεύουμε πολύ καλά
  • Σε ένα άλλο μπολ βάζουμε τα υλικά απο το μείγμα 2
  • Προσθέτουμε τα υγρά υλικά στα στερεά και ανακατεύουμε πολύ απαλά με τα χέρια για πολύ λίγο 10 '' λέει ο Άκης και παρόλο που μου φάνηκε πραγματικά απίστευτο ισχύει.( Έβαλα τα υγρά υλικά μέσα στα στερεά και δεν μου πήρε παρά μόνο 10 το πολύ 15'' για να ενώσω όλα τα υλικά και να έχω μια ζύμη).
  • Πλάθουμε τα μελομακάρονα σε ομοιόμορφο σχήμα 20 με 25 γρ. το κάθε ένα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 20-25΄ μέχρι να ροδίσουν και να γίνουν τραγανά.
  • Mε το που τα βγάζουμε απο το φούρνο τα βάζουμε μέσα στο κρύο σιρόπι και τα αφήνουμε για 10 με 15'' και λίγο παραπάνω. Τα βγάζουμε απο το σιρόπι τα πασπαλίζουμε με την τριμμένη καρυδόψιχα και είναι έτοιμα..
      *σημ. εμένα μου βγήκαν ακριβώς 92 κομμάτια..
      * θερμίδες 140 το ένα κομμάτι

  • ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ 













Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρολάκια κανέλας

Χοιρινή πανσέτα.

Αφράτο κέικ ( της Θείας Καλλιόπης).